o nas #

Cele

Grupa ZPR Media ma na celu dostarczanie odbiorcom wiedzy, rozrywki, informacji i porad. Oferta merytoryczna wypracowana przez Zespół udostępniana jest na zewnątrz poprzez wszystkie dostępne kanały dystrybucji (prasę, radio, Internet i telewizję), dzięki czemu dociera do osób o różnych zwyczajach korzystania z mediów. Firma stawia także na bezpośredni kontakt z odbiorcami, realizując szeroki wachlarz eventów: koncertów, festiwali, imprez, szkoleń, a także targów i wystaw.
Partnerzy biznesowi Grupy ZPR Media mogą korzystać z różnorodnych i wielowymiarowych wariantów współpracy, wypracowanych pod kątem jak najlepszego zaspokojenia ich oczekiwań. Media należące do Grupy zapewniają skuteczne i przyjazne dotarcie z przekazem reklamowym do obecnych i potencjalnych klientów.
 

Opis grupy zpr media

Grupa ZPR Media to jedna z najdynamiczniej rozwijających się grup medialnych w Polsce. Obecnie jest jednym z największych wydawców prasowych, nadawców radiowych i telewizyjnych oraz właścicieli serwisów internetowych. Prowadzi także działalność eventową w zakresie organizowania koncertów i targów.
Do Grupy ZPR Media należą magazyny o tematyce budowlanej, wnętrzarskiej, podróżniczej, żeglarskiej i zdrowotnej, a także gazeta codzienna „Super Express”. Miesięcznik „Murator”, będący jednym ze sztandarowych magazynów Grupy, od ponad 30 lat jest niekwestionowanym liderem na rynku prasy budowlanej. Wokół marki Murator rozwinięta jest także działalność uzupełniająca: kolekcja projektów gotowych domów i budynków usługowych oraz gospodarczych, a także pośrednictwo finansowe. W portfolio wydawnictwa znajdują się miesięczniki wnętrzarskie: „Dobre Wnętrze”, „M jak mieszkanie” i „Moje Mieszkanie”, które łącznie mają najwyższą sprzedaż w swoim segmencie. Jest też „Architektura-murator”, największy w Polsce magazyn adresowany do środowiska architektów oraz miłośników architektury. Do Grupy należą także tytuły o tematyce zdrowotnej: „Zdrowie”, „M jak mama”, oraz miesięczniki hobbystyczne: „Żagle”, „Podróże”, a także wydawnictwa customowe i publikacje książkowe.
Grupa ZPR Media inwestuje w rozwój nowych technologii. Zarządza serwisami internetowymi skierowanymi do odbiorców indywidualnych i profesjonalistów, a także prowadzi projekty e-commerce. Z liczbą ponad 12 milionów użytkowników jest w czołówce polskich wydawców. Większość tytułów prasowych należących do Grupy ma zbudowane mobilne aplikacje na tablety w systemach operacyjnych iOS, Android i Windows 8.
W skład Grupy ZPR Media wchodzą także stacje radiowe: Radio ESKA, Radio Eska ROCK, Radio VOX FM, Radio WAWA i Radio Plus. Radio ESKA to największa sieć lokalnych rozgłośni radiowych, od wielu lat bezsprzeczny lider pod względem słuchalności wśród młodzieży. Stacja jest dostępna w 42 miastach Polski. Radio VOX FM to ponadregionalna rozgłośnia radiowa, która jest dostępna w 20 miastach Polski. Prezentuje szeroko rozumianą muzykę taneczną. Radio WAWA jest stacją grającą wyłącznie polską muzykę. Można jej słuchać w 14 miastach Polski. Warszawskie Radio Eska ROCK prezentuje muzykę rockową, natomiast Radio Plus to sieć diecezjalnych rozgłośni lokalnych (projekt prowadzony wspólnie ze spółką Eurozet).
Grupa ZPR Media rozwinęła również projekty telewizyjne. Stworzyła od zera kanały muzyczne POLO TV i ESKA TV, które są liderami w swoich grupach docelowych, skutecznie walcząc na polskim rynku z zagraniczną konkurencją. W 2014 roku uruchomiła pierwszy polski kanał edukacyjno-poznawczy FOKUS TV, a także telewizję muzyczną VOX Music TV.  Jesienią 2016 uruchomiona została telewizja ogólnotematyczna NOWA TV dostępna na MUX-8 oraz w telewizjach kablowych i na satelitarnych platformach cyfrowych. W czerwcu 2017 roku w dystrybucji satelitarnej pojawiła się Eska TV EXTRA, a we wrześniu 2017 ESKA ROCK TV (w miejsce kanału Hip Hop TV, który działał od marca 2016 roku). 4 grudnia 2017 roku Grupa Polsat nabyła od Grupy ZPR Media 100 proc. udziałów w spółkach posiadających kanały Eska TV, Eska TV Extra, Eska Rock TV, Polo TV i Vox Music TV oraz mniejszościowe udziały w spółce będącej właścicielem stacji Fokus TV i Nowa TV. Grupa ZPR Media na podstawie zawartej umowy zarządza stworzonymi przez siebie kanałami telewizyjnymi. Zajmuje się również produkcją contentu telewizyjnego i wideo.
Do Grupy ZPR Media należy IDMnet – internetowy dom mediowy, specjalizujący się w realizacji kompleksowych działań z zakresu marketingu internetowego. Jest pionierem w tej dziedzinie i skutecznie działa na rynku mediów interaktywnych już od 1997 roku.
Grupa ZPR Media prowadzi także działalność eventową w zakresie organizacji koncertów i targów. Do najpopularniejszych wydarzeń cyklicznych należą m.in. trasa koncertowa Najlepszy Koncert Świata VOX F, koncerty Letniej Sceny ESKI, WAWY, Targi Książki, Targi Sportów Wodnych i Rekreacji WIATR I WODA, Targi Budowlane i Targi Mieszkaniowe.
Grupa ZPR Media prowadzi także działalność fonograficzną.
 

Więcej

ZARZĄD GRUPY

telewizja, internet, prasa, radio, eventy, targi

Zbigniew Benbenek

przewodniczący rad nadzorczych ZPR Media SA, TIME SA, IDMnet SA

Więcej

Twórca Grupy ZPR Media, jednej z największych i najdynamiczniej rozwijających się grup medialnych w Polsce. Pełni funkcje prezesa rad nadzorczych szeregu spółek, m.in. Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe SA, ZPR Media SA, TIME SA, Radio ESKA SA. Jest autorem wizji rozwoju Grupy ZPR Media, w której większość projektów biznesowych opiera się na synergii spółek i współpracy zespołów.
Przez wiele lat pełnił funkcję prezesa zarządu spółki Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe, doprowadzając do prywatyzacji i skutecznej restrukturyzacji firmy, która przekształciła się w jedną z największych grup kapitałowych w Polsce.

telewizja, internet, prasa, radio, eventy, targi

Renata Krzewska

zastępca przewodniczącego rad nadzorczych ZPR Media SA, TIME SA, członek rady nadzorczej IDMnet SA

Więcej

członek zarządu Murator EXPO Sp. z o.o.

Odpowiada za zarządzanie oraz planowanie i realizację strategii rozwoju Grupy ZPR Media we wszystkich obszarach działalności spółki.
Z firmą związana od 1994 roku. Początkowo nadzorowała projekt powstawania wydawnictw informacyjnych w sektorze pism o tematyce budowlanej. W latach 1997-2001 pełniła funkcję zastępcy dyrektora handlowego wydawnictwa MURATOR. Od 2001 r. jest dyrektor zarządzającą produktów wydawnictwa z zakresu budownictwa i architektury. W 2010 roku objęła stanowisko dyrektora generalnego spółki MURATOR SA. Od 2012 roku jest prezesem zarządu i dyrektor generalną spółki ZPR Media SA (do 2014 roku MURATOR SA) i TIME SA. W październiku 2017 roku przeszła do rad nadzorczych obu spółek na stanowisko zastępcy przewodniczącego.

OSOBY ZARZĄDZAJĄCE OBSZARAMI BIZNESOWYMI

internet, prasa, radio

Katarzyna Białek

dyrektor zarządzająca segmentów Internet i magazyny oraz działów marketingu

Więcej

prezes zarządu TIME SA
wiceprezes zarządu IDMnet SA

W TIME SA odpowiada za rozwój wszystkich projektów prasowo-magazynowych i internetowych. Zarządza serwisami internetowymi i pionem społecznościowym, współkoordynuje pracę działów technologicznych: graficznych, webmasterskich, programistycznych, SEO. Nadzoruje pracę redakcji działów marketingu i promocji marek magazynowych, internetowych oraz radiowych.

Z firmą związana jest od 1997 roku. Rozpoczynała pracę w biurze reklamy Informatorów. Współtworzyła najpopularniejsze i jedne z najważniejszych w polskim Internecie serwisy branży budowlanej: Murator.pl (wcześniej Muratordom.pl) i Muratorplus.pl. Awansowała na stanowisko dyrektora strategicznego Wydawnictwa MURATOR, w 2009 weszła do zarządu wydawnictwa i objęła funkcję dyrektora zarządzającego. Od 2010 pełniła funkcje wiceprezesem zarządu spółki TIME SA, następnie została wiceprezesem spółki MURATOR SA (ZPR Media SA – rezygnacja w 2017). Obecnie pełni funkcję prezesa zarządu TIME SA.

radio

Marcin Gębala

nadzór nad finansami spółek

Więcej

wiceprezes zarządu Radia ESKA SA
wiceprezes zarządu Radia VOX FM
wiceprezes zarządu Radia WAWA
wiceprezes zarządu radia Eska ROCK
wiceprezes zarządu IDMnet SA
wiceprezes zarządu Supermedia Sp. z o.o.
wiceprezes zarządu TV Spektrum Sp. z o.o.

Z Grupą ZPR Media związany od 2000 roku. Początkowo pracował w działach Baz Danych oraz Sprzedaży. Następnie powierzono mu zadania obejmujące tworzenie analiz i planowanie strategiczne. Działając w tym obszarze awansował na kolejne stanowiska, początkowo był Koordynatorem ds. Analiz, następnie Szefem Działu Planowania Strategicznego, a ostatecznie został Dyrektorem Analiz Strategicznych. Od 2010 roku jako Dyrektor Działu Controlingu kierował procesem budżetowania w spółkach grupy mediowej. Wdrażał systemy raportowania i budżetowania w Grupie Radiowej Time. Ściśle współpracując z zarządem ZPR Media nadzorował działania operacyjne, a także wspierał budowanie strategii biznesowej. W latach 2015-2017 zasiadał w zarządzie spółki Promotor United Entertainment. Od września 2017 do czerwca 2019 roku pełnił funkcję prezesa zarządu spółki ZPR Media SA. Obecnie zasiada w zarządach m.in. spółek radiowych, gdzie odpowiada za obszar finansów.

radio, internet, prasa

Leszek Kozioł

dyrektor zarządzający Radia ESKA, Radia ESKA ROCK, Radia VOX FM, Radia WAWA, Radia PLUS

Więcej

wiceprezes zarządu TIME SA
prezes zarządu Radia ESKA SA
prezes zarządu Porozumienia Radiowego Plus Sp. z o.o.

Zarządza projektami radiowymi z Grupy Radiowej TIME.
Związany z Grupą ZPR od 1996 roku. Początkowo był członkiem zarządu i dyrektorem generalnym Radia „S” Poznań Sp. z o.o., pierwszej komercyjnej stacji radiowej w Poznaniu. Następnie pełnił funkcję prezesa zarządu Radia ESKA Wrocław i Radia ESKA w Poznaniu. Od 2004 roku jest prezesem zarządu Radia ESKA SA, natomiast od 2000 roku wiceprezesem TIME SA (wcześniej TIME Spółka z o.o.). Zbudował strategię działania Grupy Radiowej TIME oraz system zarządzania strukturami sieciowymi. Jest autorem koncepcji współpracy Radia ESKA z niezależnymi stacjami lokalnymi w oparciu o umowy franczyzowe. Pod jego kierownictwem Radio ESKA stało się największą siecią stacji radiowych w Polsce i skutecznie walczy o słuchaczy ze stacjami ogólnopolskimi. Od 2005 roku jest prezesem zarządu spółki Porozumienie Radiowe PLUS (spółka zarządzająca częścią sieci Radia PLUS).

radio, internet

Paweł Szaniawski

odpowiada za obszar informacji i rozwój multimedialnego newsroomu w strukturach Grupy ZPR Media

Więcej

prezes zarządu Radia VOX FM
prezes zarządu Radia WAWA
prezes zarządu Radia Eska ROCK
wiceprezes zarządu Radia ESKA SA

W Grupie ZPR Media od 2019 roku. Wcześniej był związany z dziennikiem „Rzeczpospolita”. Od początku 2017 roku pełnił funkcję szefa działu Wydarzenia oraz szefa wydawców strony głównej rp.pl. Jest pomysłodawcą projektu Ogólnopolskiej Bazy Oświadczeń Majątkowych (OBOM), realizowanego przez Gremi Media SA dzięki środkom z programu Google DNI. Wcześniej przez kilkanaście lat pracował w tygodniku „Newsweek Polska”, gdzie m.in. kierował działem newsowym. Pracę w mediach zaczął pod koniec lat 90. jako redaktor i wydawca w serwisach internetowych (m.in. „Wiadomości” TVP) oraz reporter „Życia Warszawy”. Jest absolwentem wydziałów prawa i amerykanistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Odbył również staż w Missouri School of Journalism. 

prasa, internet

Ewa Lampart

dyrektor generalna Grupy Super Express, do której należą: dziennik "Super Express", serwisy internetowe Se.pl, Beszamel.pl, dział rozwoju biznesu, dział wideo i Wydawnictwo Harde  

 

Więcej

Obecnie w Grupie ZPR Media nadzoruje segment Super Express w zakresie funkcjonowania, rozwoju i wprowadzania wszystkich produktów ukazujących się pod tą marką.
W Grupie ZPR Media pracuje od 2010 roku jako dyrektor zarządzający segmentu Super Express i wiceprezes zarządu. W latach 2013–2017 była prezesem spółki i dyrektorem zarządzającym TV SPEKTRUM, w której odpowiadała za wprowadzenie na polski rynek dwóch stacji naziemnych: FOKUS TV w kwietniu 2014 roku i NOWA TV w listopadzie 2016r.
W branży medialnej pracuje od 1993 r. Przez 12 lat po stronie działu mediów agencji reklamowych (Lintas i Euro RSCG Poland) i w domu mediowym (Media Planning - grupa HAVAS) , następnie w latach 2003 – 2010 jako dyrektor marketingu prasy codziennej w Axel Springer Polska , gdzie była odpowiedzialna m.in. za wejście na rynek dzienników „Fakt” w 2003 r. i „Dziennik. Polska Europa Świat”, ich strategię marketingową oraz rozwój źródeł przychodu. Z wykształcenia jest filologiem języków słowiańskich. Studiowała w Warszawie, Belgradzie i Ljubljanie. Ukończyła także studia MBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN.

internet, technika

Piotr Cichocki

zarządza IT i rozwojem technologicznym Grupy ZPR Media

Więcej

wiceprezes zarządu TIME SA
wiceprezes zarządu Supermedia Interactive Sp. z o.o.

Pracę w Wydawnictwie MURATOR rozpoczął w 1995 roku. Do 2000 roku był szefem działu baz danych i wydawnictw multimedialnych, następnie został dyrektorem informatyki i telekomunikacji. Odpowiadał za strategię IT, administrację i helpdesk, projektował i tworzył oprogramowania (obecnie dział IT pracuje też dla innych spółek i obsługuje około 3000 stacji roboczych). W 2007 roku został prezesem zarządu i dyrektorem generalnym w Supermedia Sp. z o.o., gdzie nadzoruje działy sprzedaży, techniczny i księgowość. Od 2008 roku wiceprezes zarządu i dyrektor ds. nowych technologii spółki Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe SA, odpowiedzialny za IT, telekomunikację, dział rozwoju, serwis. W latach 2010-2019 prezes zarządu Supermedia Sp. z o.o. Od 2010 roku wiceprezes TIME SA, odpowiedzialny za IT i technikę radiową.

 

telewizja

Ewa Latkowska

dyrektor operacyjny pionu telewizyjnego

Więcej

prezes zarządu TV Spektrum Sp. z o.o.
wiceprezes zarządu ZPR Media SA

Zarządza kanałami telewizyjnymi.
Dołączyła do Grupy ZPR Media w październiku 2016 roku. Wcześniej przez 20 lat pracowała w Telewizji Polskiej, gdzie pełniła m.in. funkcję zastępcy dyrektora ds. ekonomicznych Programu 2 TVP oraz p.o. dyrektora Programu 2. Współtworzyła strategie programowe oraz ramówki sezonowe w oparciu o analizy efektywności ekonomicznej i wyniki oglądalności. Odpowiadała także za pozyskiwanie środków finansowych na realizację projektów, tworzyła modele biznesowe oparte na koprodukcji, sponsoringu i wsparciu przez instytucje publiczne. Nadzorowała operacyjnie wprowadzanie na antenę dużych marek programowych: festiwali, tras koncertowych, imprez plenerowych oraz rozrywki wielkoformatowej.

prasa, internet

Ewa P. Porębska

dyrektor zarządzająca tytułów „Dobre Wnętrze",
„M jak mieszkanie", „Moje Mieszkanie" oraz serwisu Urzadzamy.pl

Więcej

redaktor naczelna miesięcznika „ARCHITEKTURA-murator"

Odpowiada za segment Wnętrza, a także pełni funkcję redaktor naczelnej miesięcznika „ARCHITEKTURA-murator".
Architekt, krytyk architektury. Juror Europejskiej Nagrody Architektonicznej imienia Miesa van der Rohe 2013. Członek Rady Ekspertów Nagrody European Prize for Urban Public Space oraz „scout” nagrody City to City FAD Award. Członek jury World Architecture Festiwal w Barcelonie w latach 2008-2010. Członek Rady Muzeum Architektury we Wrocławiu. Inicjatorka i współorganizatorka wielu wystaw i wydarzeń architektonicznych, w tym konkursu „Życie w architekturze", jednego z najważniejszych w Polsce w dziedzinie architektury. Pomysłodawczyni i kuratorka „Kolekcji Architektury-murator dla Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie”, wystawy inicjującej bezprecedensową kolekcję makiet wybitnych obiektów architektonicznych zrealizowanych w Polsce po 1989 roku (MSN 2014). Za dokonania na rzecz rozwoju i promocji architektury otrzymała medal Stowarzyszenia Architektów Polskich SARP „Bene Merentibus" oraz medal Wydziału Architektury Politechniki Krakowskiej. W 2014 roku została odznaczona Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski przez Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej Bronisława Komorowskiego za wybitne zasługi na rzecz ochrony ładu przestrzennego i rozwoju architektury.

 

prasa, internet

Anna Kamińska

dyrektor zarządzająca tytułów „Murator",
„Architektura-murator", Działu Informatory,
serwisów Murator.pl, Muratorplus.pl

Więcej

Z firmą związana od 1995 roku. Pracę zaczynała w redakcji „Informatora Budowlanego” – najpierw jako kierownik działu, a następnie redaktor naczelna. W 2000 roku objęła stanowisko redaktor naczelnej miesięcznika „Murator” i pełniła tę funkcję przez 10 lat. W 2010 roku została redaktor naczelną Grupy Tytułów Murator. W 2013 roku objęła stanowisko dyrektor zarządzającej segmentem budowlanym w wydawnictwie. Odpowiada za następujące produkty prasowe: miesięcznik „Murator”, Numery Specjalne Muratora, książki i inne wydania specjalne, miesięcznik „ARCHITEKTURA-murator”, wydania specjalne „Architektura od Wnętrza”, informatory i katalogi (m.in. „Informator Budowlany”, „Informator Instalacyjny”) oraz internetowe: Murator.pl, Forum.murator.pl, Muratorplus.pl, Architektura.murator.pl.

radio, internet

Bogusław Potoniec

odpowiada za strategię programową stacji radiowych grupy (Radio ESKA, Eska ROCK, Radio VOX FM, Radio WAWA, Radio Plus) oraz ESKA TV, VOX MUSIC TV i Eska ROCK TV

Więcej

dyrektor programowy Grupy Radiowej Time

W Grupie Radiowej Time pracuje od 2000 roku – najpierw jako dyrektor programowy Radia ESKA Łódź, a od 2002 roku jako dyrektor programowy Grupy.
Stworzył strategię programową Radia ESKA, najpopularniejszej sieci lokalnych stacji radiowych w Polsce i najchętniej słuchanej stacji w formacie CHR (Contemporary Hit Radio). Jest też współautorem koncepcji kluczowych akcji promocyjnych Radia ESKA (m.in. ESKA odwołuje zimę, Hity na czasie, ESKA Music Awards, Eskomat, ESKA Summer City i inne).
Tworzył strategię programową i muzyczną nowych projektów radiowych grupy, m.in. Radia Eska ROCK oraz Radia VOX FM (w unikatowej formule formatu DANCE).
Nadzoruje programy stacji radiowych grupy (Radio ESKA, Eska ROCK, Radio VOX FM, Radio WAWA, Radio Plus) oraz dwóch projektów telewizyjnych (ESKA TV i VOX MUSIC TV).
Przygodę z radiem rozpoczynał w 1985 r. w Studenckim Radiu „Żak” Politechniki Łódzkiej. Był dziennikarzem w Rozgłośni Polskiego Radia w Łodzi oraz łódzkich oddziałach RMF FM i telewizji TVN.

 

targi

Jacek Oryl

zarządza m.in. organizacją imprez: Warszawskie Targi Książki, Targi WIATR I WODA,
Targi Mieszkaniowe Nowy DOM, Nowe MIESZKANIE
oraz miesięcznikiem „Żagle”

Więcej

prezes zarządu Murator EXPO Sp. z o.o.
prezes zarządu Yacht EXPO Sp. z o.o.
wiceprezes zarządu Targi Książki Sp. z o.o.

Z firmą związany od 1996 roku - najpierw z Biurem Reklamy Wydawnictwa MURATOR, a następnie z działem Rozwoju i Promocji. W 2001 roku został prezesem zarządu spółki Murator EXPO, która powstała w wyniku wydzielenia działalności targowej i pozawydawniczej z Wydawnictwa MURATOR. Dziś Murator EXPO jest największym prywatnym organizatorem targów w Polsce.
Od 2004 roku Jacek Oryl pełni także funkcję prezesa spółki Yacht EXPO, która jest właścicielem największej polskiej imprezy branży żeglarskiej - Targów WIATR i WODA.
W 2010 roku zainicjował i koordynował proces powstania spółki Targi Książki, która łączy targowe know-how z merytorycznym potencjałem środowiska wydawców książek. Uczestniczy w kreowaniu koncepcji i formuły Warszawskich Targów Książki, a także inicjuje lokalne przedsięwzięcia promujące czytelnictwo i ofertę branży wydawniczej (np. Nadmorski Plener Czytelniczy w Gdyni, Plener Literacki w Szczecinie).
W 2012 roku został dyrektorem zarządzającym miesięcznika „Żagle”, gdzie nadzoruje zespół redakcyjny oraz odpowiada za obsługę reklamową.

internet

Michał Hejka

prezes zarządu spółek IDMnet i Accorp

Więcej

Z Grupą ZPR Media związany od 10 lat. W 2008 roku objął stanowisko dyrektora ds. badań i rozwoju w IDMnet, a następnie dyrektora operacyjnego tej spółki. W 2010 roku połączył tę funkcję z funkcją prezesa zarządu w spółkach Afilo i AdAction. W 2013 roku zrezygnował z tych stanowisk, by zająć się tworzeniem Broker TV. Do czerwca 2017 pełnił funkcje wiceprezesa zarządu IDMnet oraz zasiadał w zarządzie spółki Accorp.
Wcześniejsze doświadczenia zawodowe to praca w domu mediowym OMD (obecnie Omnicom Media Group) oraz w Centrum monitorowania Rynku.

OSOBY ZARZĄDZAJĄCE DZIAŁAMI HANDLOWYMI

prasa, internet, telewizja, akcje crossmediowe

Anna Sobota

zarządza pionem sprzedaży Grupy Super Express
zarządza pionem handlowym produkcji telewizyjnej i wideo

Więcej

wiceprezes zarządu ZPR Media SA
dyrektor Biura Reklamy Grupy Super Express

Związana z Grupą ZPR Media od 2006 roku. Od początku kariery w firmie pracowała w dziale współpracy z agencjami i klientami strategicznymi „Super Expresssu”. Do kwietnia 2018 roku, gdy objęła stanowisko dyrektora biura reklamy Grupy Super Express, pełniła funkcję dyrektora ds. współpracy z agencjami i klientami strategicznymi w spółce ZPR Media SA. Odpowiadała za koordynację sprzedaży w ramach produktów Grupy Super Express („Super Express”, Se.pl, „Super Biznes”). Do jej zadań należało m.in. współpraca z partnerami strategicznymi, w tym z ministerstwami, instytucjami skarbu państwa, stowarzyszeniami, firmami prywatnymi. Pełniła także funkcję dyrektora rozwoju sprzedaży w spółkach ZPR Media SA i IDMnet SA.
Od marca 2017 roku jest prezesem zarządu spółki Media Express Sp. z o.o. W czerwcu 2019 roku została powołana na stanowisko wiceprezesa zarządu spółki ZPR Media SA, w której odpowiada za pion handlowy.

 

negocjacje korporacyjne, radio, internet, akcje crossmediowe

Przemysław Ziurkowski

kieruje sprzedażą korporacyjną, zarządza pionem sprzedaży radia i Internetu

Więcej

dyrektor sprzedaży korporacyjnej
dyrektor handlowy w Biurze Reklamy Radia i Internetu

Z Grupą ZPR Media związany od stycznia 2010 roku. Objął wówczas stanowisko dyrektora sprzedaży korporacyjnej, które sprawuje do tej pory. Od 2012 roku pełni również funkcję dyrektora działu sprzedaży agencyjnej w TIME SA, odpowiadając za współpracę z domami mediowymi i największymi reklamodawcami.
W latach 2002-2009 pracował w dziale handlowym Grupy Radiowej Agory, gdzie był dyrektorem ds. klientów strategicznych. Wcześniej związany był z domem mediowym Starcom oraz firmą CR Media Consulting.

prasa, internet, akcje crossmediowe

Andrzej Tuzinowski

zarządza pionem sprzedaży prasy i Internetu

Więcej

dyrektor handlowy w Biurze Reklamy Prasy i Internetu

Z Grupą ZPR Media związany od 1999 roku. Pracę zaczynał w Radiu ESKA Warszawa, w którym pełnił funkcję sekretarza redakcji a następnie szefa muzycznego. Był także dyrektorem programowym Radia ESKA Kraków. W latach 2006–2016 pełnił funkcję dyrektora ds. Badań i Rozwoju w spółce Radio ESKA SA. Od 2008 roku łączył te zadania z obowiązkami dyrektora Działu Projektów Specjalnych (Pracownia Kreatywna). W latach 2016-2017 związany był z Grupą Wirtualna Polska, w której pracował na stanowisku dyrektora ds. rozwoju produktów radiowych. Od 2017 roku zarządzał Działem Wsparcia Sprzedaży Prasy a także agencją 360 Content Team. W sierpniu 2018 roku objął stanowisko dyrektora handlowego.