Miasto:
Warszawa
Data publikacji:
2023-05-12
Tryb pracy:
Praca stacjonarna
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Opis stanowiska
- przygotowywanie rekomendacji oraz planowanie kampanii reklamowych dla klientów bezpośrednich oraz domów mediowych (prasa, internet)
- bezpośrednia współpraca z handlowcami w zakresie doboru odpowiedniej oferty do oczekiwań Klienta
- dopasowywanie oferty do budżetu wyznaczonego przez Klienta
- koordynowanie realizacji projektów (ścisła współpraca z działami m.in. redakcji, produkcji wideo, marketingu)
- kontrolowanie skuteczności prowadzonych działań
- przygotowywanie raportów zrealizowanych kampanii
Wymagania
- doświadczenie w planowaniu i koordynowaniu projektów mediowych
- znajomość branży mediowej i trendów w social media
- praktyczna znajomość programów MS Office (Power Point, Excel)
- samodzielność i odpowiedzialność za tworzone projekty
- znajomość podstawowych wskaźników reklamy internetowej
- wysoki poziom komunikatywności
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność szybkiego reagowania i sprawnego wdrażania zmian
- otwartość na naukę
- kreatywność
Oferujemy
- pracę w czołowej polskiej Grupie Mediowej o ogólnopolskim zasięgu
- dostęp do platformy z nauką języka angielskiego e-tutor
- możliwość korzystania z prywatnej opieki zdrowotnej oraz pakietu Multisport na preferencyjnych warunkach
- udział w szkoleniach podnoszących kompetencje, finansowanych przez pracodawcę - wybierasz samodzielnie
- dofinansowanie do studiów w ramach wewnętrznego programu EDULAB
- programy lojalnościowe oraz zniżki do sklepów i usług naszych partnerów biznesowych
- realną możliwość rozwoju w strukturach firmy, prowadzimy rekrutacje wewnętrzne
- przyjemną atmosferę pracy, którą tworzą bardzo kreatywni ludzie
O nas
Jesteśmy jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm medialnych w Polsce. Z liczbą ponad 15 milionów użytkowników miesięcznie znajdujemy się w gronie największych wydawców serwisów internetowych. Stale inwestujemy w rozwój nowoczesnych technologii. W portfolio wydawniczym naszej grupy, oprócz serwisów internetowych o charakterze informacyjno-publicystycznym, znajdują się również serwisy tematyczne, tytuły prasowe i stacje radiowe. Prowadzimy działalność eventową oraz skrojone na miarę usługi dla biznesu.