„Super Express” najbardziej angażującym i najaktywniejszym polskim profilem na TikToku

15/07/2025

W czerwcowym rankingu „TikTok Trends” profil „Super Expressu” został liderem pod względem zaangażowania użytkowników i liczby opublikowanych postów. Pod względem liczby odtworzeń profil dziennika znalazł się na 2. miejscu.

„Super Express” najbardziej angażującym i najaktywniejszym polskim profilem na TikToku

W czerwcowym rankingu najbardziej angażujących profili w raporcie „TikTok Trends” liderem był „Super Express”, który zdobył aż 5,92 mln interakcji, czyli polubieni, udostępnień i komentarzy i wszystkie one zostały zdobyte wyłącznie organicznie. W pierwszej piątce tego zestawienia znalazły się jeszcze profile Netflixa (4,17 mln), TVP (2,47 mln), Goniec.pl (2,46 mln) i Dresscode.crew (2,31 mln), ale w przypadku wszystkich tych brandów było to zaangażowanie wyłącznie sponsorowane.

TikTokTrends_06_2025.jpg

„Super Express” zwyciężył również pod względem liczby opublikowanych postów, których miał w czerwcu 468 i znów wszystkie te posty były postami organicznymi.

Pod względem liczby odtworzeń profil „SE” jest na drugim miejscu z wynikiem 94 mln i ustępuje w tej kategorii tylko Lidlowi (125 mln). Jednak zarówno Lidl jak i wszystkie profile na miejscach 3.-7. publikowały wyłącznie posty sponsorowane.

„SE” wystartował pełną parą na TikToku zaledwie pół roku temu – jeszcze na początku stycznia br. profil miał zaledwie 4,5 tys. obserwujących; teraz zgromadził już 179 tys. obserwujących.

„Liczba obserwujących może nie robi jeszcze wielkiego wrażenia, ale zasięg, który generujemy, mówi sam za siebie – 94 miliony wyświetleń przy 179 tysiącach obserwujących. Tworzymy dużo bardzo angażujących treści i w ten sposób cały czas bardzo dynamicznie zyskujemy nowych użytkowników. Nasze rolki są ciekawe, chętnie oglądane, udostępniane, dzięki czemu mamy gigantyczne zasięgi i wszystkie wygenerowane wyłącznie organicznie. Dopiero w czerwcu otrzymaliśmy też od TikToka weryfikację konta, co powinno się już wkrótce przełożyć na lepszą widoczność naszych rolek i częstsze ich wyświetlanie użytkownikom platformy przez algorytm” – komentuje Michał Pietrzykowski, Head of YouTube w Grupie ZPR Media, odpowiedzialny również za działania na TikToku.

Raport „TikTok Trends” przygotowuje co miesiąc firma Sotrender.com. Pełna treść raportu dostępna jest na stronie firmy.

Kontakt

Krzysztof Głowiński-Lubiak
PR Manager Grupy ZPR Media
kglowinski@grupazpr.pl
tel. 22 516-47-62