Grupa ZPR Media została partnerem wspierającym konferencji EKG Reklamy – jednego z najważniejszych wydarzeń branży reklamowej i marketingowej. Radio ESKA, ESKA2, Eska ROCK i Super Biznes zostały patronami medialnymi.

Jednym z prelegentów będzie Andrzej Descours, dyrektor komunikacji marketingowej segmentu radiowego Grupy ZPR Media. W trakcie swojej prezentacji „3 pomysły na radio” przedstawi niestandardowe pomysły na wykorzystanie radia w kampaniach marketingowych i pokaże, jak kampania radiowa może angażować emocje, budować zasięg i działać także w erze cyfrowej. Uczestnicy dowiedzą się, jak kreatywnie łączyć radio z innymi kanałami, by wzmacniać przekaz marki i zwiększać efektywność działań. Będzie to spojrzenie na radio nie tylko jako medium dźwięku, lecz jako platformę komunikacji, narzędzie storytellingu i budowania relacji z odbiorcami.
Konferencja EKG Reklamy odbędzie się 24 września 2025 roku w warszawskim hotelu Novotel Warszawa Centrum. W trakcie wydarzenia wystąpią m.in. Piotr Bucki, Joanna i Jarosław Burdek, Stephen Mitchell oraz wielu innych cenionych ekspertów. EKG Reklamy to coroczne spotkanie z akredytacją DIMAQ, które gromadzi setki profesjonalistów z obszaru marketingu, promocji oraz HR.
Tegoroczny motyw to przewodni, „Krok przed konkurencją, czyli jak w dobie marketingu 6.0 błyskawicznie reagować na nowe wyzwania?”, a debaty i panele osadzone będą wokół taki tematów jak efektywne budowanie relacji z klientami, partnerami biznesowymi i społecznościami marek oraz przekuwanie najnowszych trendów w konkretne strategie marketingowe. Program został zaplanowany tak, by zapewnić zarówno praktyczną wiedzę, jak i miejsce do rozmów: od neuromarketingu i storytellingu, przez zaskakujące formaty w mediach społecznościowych, aż po najnowsze rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji.
Kontakt
Krzysztof Głowiński-Lubiak
PR Manager Grupy ZPR Media
kglowinski@grupazpr.pl
tel. 22 516-47-62