Nowe szefowe marketingu i social mediów w Wydawnictwie Harde

25/09/2024

Do Wydawnictwa Harde dołączyły Daria Armańska jako Head of Marketing and Promotion oraz Agnieszka Asenkowicz jako Social Media Manager.

Nowe szefowe marketingu i social mediów w Wydawnictwie Harde

Daria Armańska (na zdjęciu z prawej) przeszła z Wydawnictwa Kobiece, gdzie ostatnio była kierowniczką ds. strategii i rozwoju, a wcześniej pełniła tam funkcje koordynatorki ds. promocji i marketingu marki oraz specjalistki ds. komunikacji i promocji. W przeszłości związana była z wydawnictwami Czarna Owca, Muza SA i Egmont Polska.

Agnieszka Asenkowicz również przeszła z Wydawnictwa Kobiece, gdzie pełniła funkcję specjalistki ds. komunikacji i marketingu.

To kolejne wzmocnienia zespołu odkąd Wydawnictwem Harde kieruje Katarzyna Sendecka, która w kwietniu objęła funkcję Redaktorki Naczelnej i Dyrektorki Zarządzającej, a wcześniej związana była m.in. z wydawnictwem Egmont i Wydawnictwem Słowne.

Wydawnictwo Harde skupia się na wydawaniu literatury faktu, reportaży, książek z gatunku true crime. Jest częścią Grupy ZPR Media, do której należą również m.in. „Super Express”, „Murator”, „Architektura-murator”, Radio ESKA, ESKA2, Eska Rock, Radio VOX FM i Radio Plus.

Kontakt

Krzysztof Głowiński-Lubiak
PR Manager
kglowinski@grupazpr.pl
tel. 22 516-47-62