„Murator” liderem segmentu wnętrzarsko-budowlanego

03/06/2020

Jak wynika z informacji branżowego newslettera „Pressewis” (2 czerwca 2020) miesięczniki Grupy ZPR Media zdominowały segment pism wnętrzarsko-budowlanych pod względem sprzedaży.

„Murator” liderem segmentu wnętrzarsko-budowlanego

Trzy tytuły Grupy ZPR Media znalazły się na podium rankingu sprzedaży pism wnętrzarsko-budowlanych w I kwartale 2020 roku.

Liderem jest miesięcznik „Murator”, którego średnia sprzedaż ogółem w I kwartale 2020 roku wyniosła 51 747 egz., natomiast w samym marcu – 70 289 egzemplarzy.
Drugi w zestawieniu jest miesięcznik „Moje Mieszkanie” ze średnią sprzedażą w I kwartale na poziomie 42 291 egz. a w marcu – 44 892 egz.
Trzecie miejsce na podium zajmuje „M jak Mieszkanie” z wynikiem 25 105 egz. w I kwartale i 24 576 egz. w marcu.

Dane za „Presserwisem”: Polskie Badania Czytelnictwa, audyt ZKDP.