Poradnik Moniki Goździalskiej „#niedopodrobienia” już na rynku

18/10/2019

„#niedopodrobienia” Moniki Goździalskiej to poradnik dla współczesnych kobiet, które mają odwagę walczyć o swoje marzenia i nie chcą naśladować innych.

Poradnik Moniki Goździalskiej „#niedopodrobienia” już na rynku

Z książki można się dowiedzieć, jak nie dać się zwariować, goniąc za trendami, i jak nie wierzyć we wszystko, co ludzie mówią w mediach. Zawiera także przepisy na szybkie i zdrowe potrawy oraz ćwiczenia, które pomogą w utrzymaniu zgrabnej sylwetki.

Monika Goździalska to influencerka, kucharka, propagatorka fitness i zdrowego stylu życia. Zachęca innych, by byli wierni przede wszystkim sobie i czerpali z tego radość. Prowadzi popularny profil na Instagramie, gdzie zawsze mówi to, co myśli. Swoimi opiniami i wypowiedziami inspiruje a czasami nawet szokuje.

Monika Goździalska znana jest z programów „Big Brother” i „Master Chef”. Gotowała także w „Dzień dobry TVN” oraz w paśmie TVP „Kulinarny zawrót głowy”. Jako mama dwójki dzieci potrafi znaleźć czas na rozwijanie swoich pasji i kariery. Swoją postawą udowadnia, że we współczesnym świecie można żyć w zgodzie z samą sobą i niczego nie udawać.

Książki wydawnictwa HARDE dostępne są w http://sklep.grupazpr.pl/, we wszystkich księgarniach m.in.: Empik, Świat Książki, Mole Mole, Książnica, jak również w wersji e-book w serwisie Publio.pl.

Wydawnictwo HARDE powstało w czerwcu 2018 roku w ramach Grupy Super Express. Projekt dynamicznie się rozwija i ma już na koncie ponad 20 publikacji, w tym miedzy innymi następujące: „Masa. Od pakera do gangstera”, „Bandyci i Celebryci”, „Byłam dziewczyną mafii”, „Terlecki. Tragiczna historia jednego z najlepszych piłkarzy w Polsce”, „Polscy Terroryści i Zamachowcy. Od powstania styczniowego do III RP”. „Gra o miłość”, „Polaków seks powszedni”, „Świadek koronny”, „Sport zza krat”, „Harem”, „Niesiołowski”, „Wnuczkowa mafia”.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Wydawnictwo HARDE wchodzi w skład Grupy Super Express, do której należą także: dziennik „Super Express”, portal internetowy wraz z działalnością wideo, marka Super Biznes działająca w obszarze małych i średnich przedsiębiorstw, strony tematyczne Beszamel.pl i Podroze.pl oraz szereg wydań tematycznych.