eska360 z udziałem Natalii Nykiel laureatem „Szpalty Roku 2017”

08/06/2017

Muzyczny projekt Grupy ZPR Media eska360 z udziałem Natalii Nykiel wywalczył srebro w konkursie Power of Content Marketing Awards „Szpalty Roku 2017” w kategorii „Marketingowa komunikacja video”.

eska360 z udziałem Natalii Nykiel laureatem „Szpalty Roku 2017”

6 czerwca w Warszawie ogłoszono wyniki X edycji konkursu organizowanego przez Power of Content Marketing Awards „Szpalty Roku”. Projekt eska360 z udziałem popularnej wokalistki Natalii Nykiel został doceniony przez Jury Konkursu za „przeniesienie emocji do świata wirtualnego, oparcie projektu na współpracy wielu partnerów i bardzo dobrą realizację”. Otrzymał nagrodę ex aequo (złota w tej kategorii nie przyznano) z projektem Douglas Polska „Beauty Stories – Seria Unexpected MakeUp”.

fot.Lukasz_Jakubowski_2.jpg
 

Eska360 z Natalią Nykiel dla T-Mobile, który był sponsorem i partnerem akcji, został zrealizowany w zeszłym roku. Za pomysł i produkcję wydarzenia odpowiadała Grupa ZPR Media. W ekskluzywnym koncercie wokalistki wzięła udział prawdziwa publiczność. Ponadto koncert był relacjonowany na żywo na fanpage’u eskaGO.pl z wykorzystaniem najnowszej funkcjonalności Facebooka, aby poszerzyć dotarcie do grupy docelowej. Widzowie mieli możliwość oglądania widoku transmitowanego z 4 kamer. Dzięki temu zafundowano im pogłębione doświadczenie porównywalne z sytuacją, gdyby byli obecni na koncercie. Wydarzenie było wsparte promocją w Radiu ESKA, ESKA TV, eska.pl, eskaGO.pl oraz w social mediach brandu ESKA. Stream live oglądało 671 tysięcy osób. Koncert odnotował 6 278 reakcji użytkowników, którzy dzielili się swoimi emocjami podczas transmisji.

fot.Lukasz_Jakubowski.jpg

Wcześniej Grupa ZPR Media zrealizowała w ramach eska360 koncerty takich artystów, jak: Margaret, GrubSona, Antka Smykiewicza i zespołu Video.

Szpalty Roku to konkurs organizowany przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, którego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. Podczas tegorocznej X edycji Jury wybrało najlepsze projekty w 37 kategoriach.