Julita Ziółkowska odpowiada za sprzedaż Internetu w Grupie ZPR Media

06/04/2017

Grupa ZPR Media zmienia organizację sprzedaży Internetu we wszystkich swoich spółkach.

Julita Ziółkowska odpowiada za sprzedaż Internetu w Grupie ZPR Media

Dyrektorem Handlowym ds. Internetu została Julita Ziółkowska. Nową strukturą zarządza Marcin Dobrzyniecki, który od połowy stycznia 2017 pełni funkcję Dyrektora Generalnego ds. Internetu.

- Podjęliśmy decyzję o centralizacji polityki w zakresie sprzedaży Internetu w ramach wszystkich spółek Grupy ZPR Media, ale jednocześnie chcemy ciągle zachowywać elastyczność związaną z możliwością oferowania ciekawych rozwiązań crossmediowych w ramach poszczególnych marek i obszarów działania. Zależy nam na jak największej transparentności w komunikacji z Klientami i agencjami oraz na zapewnieniu im kompleksowej obsługi. Wprowadzamy standaryzację w zakresie spójnej polityki produktowej, cenowej i client service - mówi Marcin Dobrzyniecki, Dyrektor Generalny ds. Internetu w Grupie ZPR Media.

Sprzedaż Internetu jest prowadzona w Grupie ZPR Media zarówno w postaci działań crossmediowych w strukturach działów bezpośrednich i agencyjnych zajmujących się prasą (spółka ZPR Media), radiem (spółka Time) i telewizją (spółka IDMnet). Jak i samodzielnie (także IDMnet).

Julita Ziółkowska będzie ściśle współpracować z Markiem Białkiem (Dyr. Handlowy BR Prasa i Akcje Crossmediowe) i z Konradem Łaskim (Dyr. Handlowy BR Radio i Akcje Crossmediowe oraz BR Telewizja i Akcje Crossmediowe) w zakresie zarządzania obsługą Klientów, tworzenia ofert i strategii sprzedażowej. Do nowego Dyrektora Handlowego będą raportować w zakresie Internetu w strukturze macierzowej menadżerowie sprzedaży wszystkich działów i spółek.

Julita Ziółkowska jest menadżerem z 20-letnim doświadczeniem w sprzedaży i marketingu. Przez ostatnie 14 lat pracowała w Hearst-Marquard Publishing i Marquard Media Polska, m.in. na stanowiskach dyrektora handlowego i marketingu oraz dyrektora sprzedaży. Wcześniej współpracowała z koncernami farmaceutycznymi jako konsultant ds. marketingu oraz odpowiadała za działania marketingowe na rzecz znanych marek kosmetycznych.