W Święta i Sylwestra plejada gwiazd na antenie POLO TV

20/12/2016

Największa w Polsce telewizja muzyczna POLO TV przygotowała specjalną ofertę świąteczno-sylwestrową.

W Święta i Sylwestra plejada gwiazd na antenie POLO TV

W Wigilię i Boże Narodzenie stacja zaprezentuje najpiękniejsze polskie kolędy w wykonaniu gwiazd disco polo. W Sylwestra widzowie POLO TV będą mogli bawić się w rytm największych i najnowszych hitów muzyki tanecznej. Na scenie łódzkiej Atlas Areny zobaczymy najpopularniejsze gwiazdy disco polo oraz zagraniczna supergwiazdę.

W Wigilię i Boże Narodzenia (sobota – godz. 17.00 i 22.00, niedziela – godz. 17.30) na antenie POLO TV obejrzeć będzie można koncert „Hej, Kolęda”, odbywający się w zabytkowych wnętrzach kościoła w Tokarni na terenie Muzeum Wsi Kieleckiej. Najpiękniejsze polskie kolędy zaśpiewają m.in. Weekend, Boys, Akcent, Classic. Ponadto w wigilijną sobotę o godz. 20.00 stacja wyemituje program „Święta z Radkiem”, czyli kolędy w wykonaniu lidera zespołu Weekend Radka Liszewskiego w Klasztorze Pokamedulskim w Wigrach.

31 grudnia o godz. 20.00 na antenie POLO TV wystartuje najbardziej taneczny Sylwester w Polsce - wielki koncert w łódzkiej Atlas Arenie z udziałem największych gwiazd muzyki disco polo i dance. Na scenie nie zabraknie takich wykonawców, jak: Akcent, Weekend, Boys, After Party, Mig, Classic, Czadoman, Power Play, Playboys, Piękni i Młodzi, Defis. Ponadto wystąpi supergwiazda Inna, rumuńska piosenkarka znana z przebojów dance i eurodance.

Koncert sylwestrowy uświetnią specjalne pokazy pirotechniczne, laserowe oraz taneczne. Pojawi się także Super Wróż z noworocznym horoskopem. Gospodarzami imprezy będą prowadzący POLO TV: Maciej Smoliński, Edyta Folwarska i Jacek Mędrala.


………………………………………………………………………………………………………………………….

Sylwester 2015 w POLO TV miał rekordowy wynik oglądalności, zarówno w grupie komercyjnej, jak i w grupie „wszyscy”. W ogólnym rankingu stacji telewizyjnych Sylwester POLO TV uplasował na 4. miejscu najlepiej oglądanych pozycji - osiągnął 6,45 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 16-49 lat i 4,45 proc. udziału w grupie 4+. POLO TV kolejny raz okazało się najlepsze wśród stacji muzycznych, zdecydowanie dystansując konkurencję. Zsumowana oglądalność wszystkich pozostałych kanałów muzycznych tego wieczoru była dwa razy mniejsza od widowni POLO TV.