360 Content Team - nowy dział w ZPR Media SA

11/08/2016

W strukturach Biura Reklamy spółki ZPR Media SA powstał dział 360 Content Team, skupiający ekspertów w budowaniu komunikacji z wykorzystaniem narzędzi content marketingowych.

360 Content Team - nowy dział w ZPR Media SA

360 Content Team stworzono z połączenia zespołów Custom Publishing, budowlanej sieci tematycznej Budowia oraz Pentagon Media Team.

Zakres usług 360 Content Team obejmuje:
- przygotowanie i wydawanie magazynów dla Klientów i partnerów firm, katalogów, raportów, wydawnictw okolicznościowych (custom publishing);
- realizację strategii komunikacji marki w social mediach;
- kompleksową usługę tworzenia i administracji witryn internetowych;
- produkcję sesji fotograficznych i filmów reklamowych;
- planowanie i realizowanie kampanii wielomediowych dla klientów branży budowlanej i wnętrzarskiej;
- przygotowywanie strategii cross-mediowych z wykorzystaniem wiedzy i potencjału Grupy ZPR Media.

360 Content Team działa w ramach Biura Reklamy zarządzanego przez Agnieszkę Miszczyńską-Włodarczyk, dyrektora działu reklamy: Prasa, Internet i Akcje Crossmediowe ZPR Media SA i dyrektora operacyjnego B2B i Custom Publishing.

Redaktorem naczelnym 360 Content Team została Aneta Magnuszewska. Za obsługę mediową w segmencie budowlanym i wnętrzarskim odpowiada head of media planning Marta Dudzińska. Za rozwój strategiczny oraz zadania operacyjne odpowiedzialna jest Katarzyna Zaremba, dyrektor ds. rozwoju 360 Content Team.