Jubileusz miesięcznika „M jak mieszkanie”

09/08/2016

Ukazał się jubileuszowy 200. numer miesięcznika „M jak mieszkanie” ze specjalnym raportem na temat nowych tendencji w urządzaniu wnętrz „WNĘTRZE 2.0”.

Jubileusz miesięcznika „M jak mieszkanie”

Z okazji 200. numeru redakcja miesięcznika „M jak mieszkanie” powołała projekt „WNĘTRZE 2.0”, który diagnozuje zmiany zachodzące we wnętrzach mieszkalnych: chęć wspólnego spędzania czasu wolnego, a w konsekwencji nową organizację przestrzeni dziennej, rosnące zainteresowanie gotowaniem i przenoszenie rozwiązań profesjonalnych do domu, potrzebę porządkowania przestrzeni i ograniczania ilości przedmiotów na rzecz ich jakości oraz udział dzieci we wszelkich domowych aktywnościach.

Od 200 numerów radzimy, inspirujemy, pomagamy wybierać, kupować i planować mieszkanie. „M jak mieszkanie” to nowoczesność, najnowsze trendy i pozytywna energia. Z dumą obserwujemy rozwój kompetencji Polaków w dziedzinie urządzania. Czytelnicy w coraz większym stopniu stają się naszymi partnerami, dzięki bezpośrednim relacjom zyskujemy wiedzę o ich zmieniających się potrzebach – mówi Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, redaktor naczelna „M jak mieszkanie”.

Projekt „WNĘTRZE 2.0” będzie kontynuowany w numerze specjalnym miesięcznika „TRENDY – M jak mieszkanie poleca”, który ukaże się 14 października.

Istotne zmiany nastąpiły w redakcji „M jak mieszkanie”. Matylda Gruman, pracująca w „M jak mieszkanie” od 2011 roku jako redaktor, awansowała na stanowisko sekretarza redakcji. Do zespołu dołączyła Zofia Malicka, która objęła stanowisko redaktora. Wcześniej pracowała w miesięczniku „Czas na Wnętrze”, gdzie pełniła funkcję zastępcy redaktora naczelnego.

Jubileuszowy 200. numer „M jak mieszkania” wspiera kampania promocyjna obejmująca telewizję (FOKUS TV, ESKA TV, POLO TV, VOX Music TV), radio (Radio ESKA, Radio WAWA, Radio Kolor) oraz Internet (Westwing.pl i serwisy należące do Grupy ZPR Media). Działania promocyjne zaplanował i zrealizował Dział Marketingu Wnętrza ZPR Media SA.

…………………………………………………………………………………………………………………………
ZPR Media SA jest największym polskim wydawcą prasowym w segmencie wnętrzarskim. Ma w porfolio miesięczniki poradnikowe „Moje Mieszkanie” i „M jak mieszkanie”, a także ekskluzywny magazyn „Dobre Wnętrze”. ZPR Media wydaje również: Numery Specjalne magazynów „M jak mieszkanie”, „Moje Mieszkanie” i „Dobre Wnętrze” oraz „Architekturę od wnętrza”, dodatek miesięcznika „Architektura-murator”. Żelazną pozycją wśród wydawnictw wnętrzarskich wydawnictwa jest od lat ekskluzywny katalog „Urządzamy dom i mieszkanie”.