„Dobre Wnętrze” w luksusowej oprawie

13/04/2016

Od numeru majowego „Dobre Wnętrze” uszlachetnia okładkę oraz zmienia papier na bardziej ekskluzywny. W numerze startuje jubileuszowa V edycja Konkursu „Design dla konesera”.

„Dobre Wnętrze” w luksusowej oprawie

Majowe wydanie miesięcznika wspiera kampania promocyjna pod hasłem „Dobre wnętrze działa na zmysły”, obejmująca prasę, telewizję i radio.

„Dobre Wnętrze” kojarzy się z wyrafinowaną estetyką, najlepszym wzornictwem i profesjonalnym doradztwem. Pismo wyróżnia się wysokim poziomem merytorycznym i konsekwentnie umacnia pozycję najbardziej luksusowego magazynu wnętrzarskiego w Polsce. Redakcja miesięcznika w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy zmieniła layout pisma, odświeżyła jego logotyp oraz przebudowała strukturę działów. Kolejnym etapem zmian jest inwestycja w bardziej ekskluzywny papier o gramaturze 100 g/m2 oraz okładkę (300 g/m2) pokrytą lakierem utrwalanym promieniami UV. Na takim papierze prezentacje ekskluzywnych wnętrz zyskają na wyrazistości i szlachetności. Okładka zyska teraz możliwość tworzenia takich efektów wizualnych, jak połysk, zmatowienie czy perłowy połysk, co z kolei pozwoli na większe różnicowanie kolorów i podkreślanie ich głębi lub nasycenia.

W majowym numerze „Dobrego Wnętrza” startuje jubileuszowa V edycja plebiscytu „Design dla Konesera”. Konkurs w tym roku odbędzie się w zmienionej formule: dla Czytelników przygotowano więcej atrakcyjnych nagród a głosowanie na daną kategorię prowadzone będzie przez miesiąc od chwili zaprezentowania jej na łamach pisma. Uroczysta Gala „Design dla Konesera”, w której udział biorą najwybitniejsi przedstawiciele branży wnętrzarskiej w Polsce, odbędzie się zgodnie z tradycją w grudniu.

Motywem przewodnim majowego wydania „Dobrego Wnętrza” jest włoski design. W numerze zaprezentowano m.in. okazałą rezydencję w Udine, należącą do Patrizii Moroso (dyr. kreatywnego marki Moroso), a zaprojektowaną przez jedną z najsłynniejszych na świecie projektantek Patricię Urquiolę. Obejrzeć można także wyrafinowaną willę w Bolonii, w której mieszka Erica Cavallini, szefowa marki modowej Semi Couture. Bywalcom renomowanych targów wnętrzarskich Salone del Mobile w Mediolanie przyda się z pewnością przewodnik po najciekawszych imprezach towarzyszącym targom. Wydarzenia te rekomendują eksperci „Dobrego Wnętrza”, architekci wnętrz i designerzy.

Zmiany w miesięczniku wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Dobre wnętrze działa na zmysły”. Reklamy pojawią się w prasie („Harpers Bazaar”, „Zwierciadło”, „Sens”, „Shape”, „Joy”, tytuły wydawane przez ZPR Media SA), telewizji (Domo+, FOKUS TV, VOX MUSIC TV, ESKA TV) i na antenie stacji radiowych (RMF Classic, Radio ESKA, Radio WAWA). Za przygotowanie kampanii odpowiada Dział Marketingu Wnętrza wydawnictwa.