„Disco Studio” podwoiło oglądalność popołudniowego pasma POLO TV

04/12/2015

Magazyn „Disco Studio” po pół roku nadawania stał się jedną z najlepiej oglądanych pozycji antenowych kanału muzycznego POLO TV. Wyniki pasma w czasie nadawania programu zwiększyły się o 56 proc.

„Disco Studio” podwoiło oglądalność popołudniowego pasma POLO TV

Program „Disco Studio” pojawił się na antenie POLO TV w połowie kwietnia 2015 roku. Jego lekka i zabawna formuła spotkała się z dużym zainteresowaniem widzów. Przed wprowadzeniem magazynu średnia oglądalność pasma od poniedziałku do piątku w godz. 17.15 – 19.15 w grupie komercyjnej wynosiła 29 tys. widzów. Obecnie wynosi ponad 45 tys. widzów, co przekłada się na 56 proc. wzrost oglądalności pasma.

Każdy odcinek „Disco Studio” dociera średnio do 380 tys. widzów. Od września program włączyło aż 8,3 mln widzów (4,4 mln w grupie komercyjnej), co stanowi prawie 25 proc. widzów w Polsce (RCH). Oglądają go przeważnie kobiety w wieku 25-49 lat, ale silnie nadreprezentowana jest także młoda grupa widzów wieku 10-15 lat.

Magazyn „Disco Studio” prezentuje sylwetki gwiazd oraz newsy ze świata disco polo - premierowe teledyski, nowości muzyczne, najciekawsze wydarzenia. Oglądać go można na antenie POLO TV od poniedziałku do piątku w godz. 17.15 – 19.15. Program prowadzą gwiazdy kanału: Edyta Folwarska, Maciej Smoliński i Jacek Mędrala.