„TRENDY 2015/16” – najważniejsze tendencje w urządzaniu wnętrz w wydaniu specjalnym „M jak mieszkanie”

09/10/2015

„TRENDY 2015/16” to pierwszy numer specjalny miesięcznika „M jak mieszkanie”, poświęcony najważniejszym tendencjom w aranżacji wnętrz.

„TRENDY 2015/16” – najważniejsze tendencje w urządzaniu wnętrz  w wydaniu specjalnym „M jak mieszkanie”

W pionierskim na polskim rynku wydawnictwie na 134 stronach zaprezentowano najmodniejsze w tym sezonie rozwiązania w urządzaniu miejskich, nowoczesnych mieszkań. Numer ukaże się na rynku 14 października w cenie egzemplarzowej 5,99 zł.

Redakcja miesięcznika „M jak mieszkanie” postanowiła wykorzystać swoje wieloletnie doświadczenie w obserwowaniu tendencji w urządzaniu wnętrz i przygotowała wydanie specjalne poświęcone najciekawszym kierunkom na sezon jesień-zima 2015/16. W atrakcyjnej formie przedstawia nowe wzory, materiały i rozwiązania, które sprawdzą się w polskich domach. Liczni zaproszeni do współpracy projektanci specjalnie dla Czytelników magazynu „TRENDY 2015/16” opowiadają o swoich najlepszych realizacjach.

„TRENDY 2015/16” to tzw. table magazine w stylu miesięcznika „M jak mieszkanie”. Jest bogato ilustrowany, obszerny i w bardzo atrakcyjnej cenie. Łączy w sobie cechy poradnikowe z lifestylowymi. Stanowi ofertę dla Czytelników, którzy w zaciszu własnego domu mają ochotę na dodatkową porcję inspiracji.

- „Wierzymy, że trendy warto śledzić, by wybierać z nich propozycje najlepsze, pasujące do stylu życia. To właśnie ze stylu życia wynikają hasła, które zainspirowały nas do rozszyfrowania najświeższych tendencji. Sprawdziłyśmy, jak bezpretensjonalnie i wygodnie można żyć w MIEŚCIE, co znaczy KOMFORT we własnym domu oraz jak ważna jest we wnętrzach NATURA. Znalazłyśmy sposób na CZAS WOLNY i odkryłyśmy, czym może być prawdziwy RELAKS” – piszą we wstępie redaktorki prowadzące magazynu „TRENDY 2015/16” Dominika Olszyna i Matylda Gruman.

„TRENDY 2015/16” to magazyn adresowany do ludzi młodych, aktywnych i nowoczesnych, świadomie kupujących. Podpowiada, jak interpretować trendy w aranżacji i wybierać z nich rzeczy na miarę potrzeb. Pokazuje, w co warto zainwestować.

W numerze znajdują się informacje między innymi o tym, jak modne restauracje inspirują styl mieszkań, jak dzisiaj stosować beton i cegłę we wnętrzach. Odkrywamy na nowo drewno i botaniczne wzory. Udowadniamy, że nawet w małej łazience można stworzyć domowe SPA. Pokazujemy, jak zdrowo żyć. Zdradzamy tajemnice dobrego snu, ekologicznej kuchni i kolorów poprawiających samopoczucie. Dla zapracowanych przygotowaliśmy wyjątkowy przegląd sprzętów domowych, które mogą poprawić jakość ich życia.

Premierze numeru specjalnego „M jak mieszkanie” „TRENDY 2015/16” towarzyszy debata „W sieci powiązań – inspiracja – projektant – inwestor”, która odbędzie się podczas ŁÓDŹ DESIGN FESTIVAL (18 października, godz. 16:00, Centrum Festiwalowe Art Inkubator przy ulicy Tymienieckiego 3 w Łodzi).

Wejściu magazynu do sprzedaży towarzyszy kampania reklamowa w dzienniku „Rzeczpospolita”, Radiu WAWA, miesięcznikach „Moje Mieszkanie”, „Dobre Wnętrze”, „Architektura-murator”, „M jak mama” oraz w serwisach internetowych Grupy ZPR Media.
 

Trendy_2015_16_okladkaWWW.jpg