Grupa ZPR Media z nową ofertą reklamową „6+”

07/10/2015

Grupa ZPR Media wprowadza na rynek specjalną propozycję reklamową, skierowaną do Klientów branży zdrowotnej.

Grupa ZPR Media z nową ofertą reklamową „6+”

Nowa oferta „6+” bazuje na portalu Poradnikzdrowie.pl, który jest niekwestionowanym liderem w segmencie Zdrowie i medycyna. Jej uzupełnienie stanowią działania crossmediowe wykorzystujące potencjał Grupy ZPR Media: radio, telewizję, prasę, Internet oraz produkcję eventów.

Najnowsza oferta Grupy ZPR Media zawiera szeroki wachlarz rozwiązań w serwisie Poradnikzdrowie.pl (4,2 mln realnych użytkowników i 25,4 mln odsłon w skali miesiąca*) w połączeniu z innymi mediami Grupy ZPR Media. Poradnikzdrowie.pl jest synonimem rzetelności i wiarygodności w zakresie prezentowanej tematyki. Jego zawartość redakcyjna powstaje dzięki współpracy z ekspertami i specjalistami, co gwarantuje wysoki poziom merytoryczny wszystkich materiałów. Serwis zawiera obecnie ponad 90 tys. artykułów i porad, poruszających tematy z różnych dziedzin zdrowia i medycyny (profilaktyka, metody leczenia, sposoby dbania o urodę i kondycję fizyczną, zasady zdrowego odżywiania). Poradnikzdrowie.pl aktywnie angażuje użytkowników, dając im możliwość wypowiadania się na FORUM i komentowania artykułów (ponad 140 tys. wartościowych komentarzy użytkowników), zadawania pytań ekspertom oraz oferując udział w sondach i plebiscytach.

Oferta reklamowa „6+” pozwala Klientom na kompleksowe wykorzystanie możliwości reklamowych i redakcyjnych wszystkich marek Grupy ZPR Media. Formy reklamowe na stronie Poradnikzdrowie.pl wzbogacone zostały o działania crossmediowe z wykorzystaniem stacji radiowych (Radio ESKA, Radio VOX FM, Radio WAWA, Eska ROCK, Radio Plus), kanałów telewizyjnych (POLO TV, ESKA TV, FOKUS TV, VOX Music TV), prasy („Super Express”, „Zdrowie”, „M jak mama”), Internetu, a także poprzez organizację eventów.

Klienci, którzy zdecydują się na skorzystanie z oferty „6+”, zyskają możliwość budowy wizerunku i świadomości swoich marek z wykorzystaniem eksperckiego i wiarygodnego kontentu. Tworzone treści dystrybuowane w efektywny sposób w wielu mediach, oparte na content marketingu i formatach natywnych, dają możliwość tworzenia spójnych komunikatów marketingowych. Mocną stroną oferty to również wysokie zasięgi i efektywne formaty reklamowe.

Oferta „6+” udostępniona została 7 października br. Za sprzedaż odpowiada IDMnet SA, dom sprzedaży reklamy internetowej i telewizyjnej, należący do Grupy ZPR Media.

Szczegóły oferty dostępne są na: https://www.grupazpr.pl/w-sprzedazy-wiecej?cmn_id=1205

* Badanie Megapanel/PBI z lipca 2015 roku