Jak podaje serwis branżowy Wirtualnemedia.pl, lider kanałów muzycznych POLO TV osiągnął we wrześniu 0,77 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+.
W porównaniu do września 2014 roku wynik POLO TV wzrósł o 18,5 proc.
Na drugim miejscu rankingu znalazła się ESKA TV ze średnim miesięcznym udziałem w rynku telewizyjnym 0,42 proc.
Największym wzrostem oglądalności we wrześniowym zestawieniu kanałów muzycznych może poszczycić się VOX Music TV. W porównaniu z wrześniem 2014, udział stacji wzrósł o 66,7 proc. i wynosi obecnie 0,05 proc.
W grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16 - 49 lat) we wrześniu liderem również jest POLO TV. Udział tego kanału, po wzroście o 16,49 proc., wyniósł 1,13 proc. Drugą lokatę zajęła ESKA TV z udziałem 0,73 proc.
(źródło: Wirtualnemedia.pl)