Radio VOX FM najdłużej słuchane

14/05/2015

Radio VOX FM objęło pozycję lidera pod względem czasu słuchania wśród komercyjnych sieci ponadregionalnych.

Radio VOX FM najdłużej słuchane

Radio VOX FM nieprzerwalnie cieszy się zainteresowaniem wśród słuchaczy – dziennie stacji słucha 1 mln 344 tys. osób w wieku 15-75 lat. To o 530 tys. osób więcej niż w fali luty-kwiecień 2014. Średnio dziennie radio słuchane jest przez 189 minut, czyli o 12 minut dłużej niż w okresie analogicznym rok temu. Obecnie rozgłośnia jest drugą po Trójce najdłużej słuchaną stacją wśród wszystkich polskich stacji radiowych. Tym samym zajmuje pozycję lidera wśród komercyjnych sieci ponadregionalnych pod względem czasu słuchania.

- Wyniki konkurencji pokazują, że utrzymywanie odbiorcy przez 3 godziny dziennie nie należy do łatwych zadań. Jest to więc dla nas ogromne wyróżnienie i potwierdzenie atrakcyjności oferty programowej VOX FM - oryginalnego formatu muzycznego, wiadomości pozwalających być zawsze na bieżąco, ciekawych programów i akcji promocyjnych – mówi Piotr Rzepka, dyrektor programowy Radia VOX FM.

Na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy Radio VOX FM poprawiło i osiągnęło rekordowe wyniki słuchalności zarówno pod względem zasięgu dziennego, jak i udziału w czasie słuchania w trzech grupach wiekowych: 15-75 lat, 16-49 lat, 25-44 lata.

Radio VOX FM w całej badanej populacji w fali luty-kwiecień 2015 osiąga 4,1 % udziału w czasie słuchania, tj. o 1,6 pkt. proc. więcej niż wynik fali sprzed roku. Także w zasięgu dziennym stacja poprawiła wyniki, osiągając wzrost w porównaniu do okresu analogicznego rok temu z 2,7% na 4,4%.

W grupie komercyjnej (16-49 lat) udział w czasie słuchania Radia VOX FM wynosi 5,7%, czyli o 2,3 pkt. proc. więcej niż wynik fali rok temu. Zasięg dzienny w porównaniu do fali sprzed roku wzrósł z 3,8% do 6,4%.

W grupie docelowej Radia VOX FM (25-44 lata) udział w czasie słuchania wynosi 6,1%. To wynik o 2,5 pkt. proc. lepszy niż wynik fali sprzed roku. Zasięg dzienny wynosi 7,0%, czyli o 3,4 pkt. proc. więcej niż wynik fali II-IV rok temu.

 

***

Źródło1: Radio Track, MillwardBrown, luty- kwiecień 2015, zasięg dzienny, udział w czasie słuchania, TG: 25-44 lat, N= 8 223, TG: 16-49 lat, N= 12 930; TG: 15-75 lat, N= 21 026
Źródło2: Radio Track, MillwardBrown, luty- kwiecień 2014, zasięg dzienny, udział w czasie słuchania, TG: 25-44 lat, N= 7 840, TG: 16-49 lat, N= 12 238; TG: 15-75 lat, N= 21 074