Większy zespół sieci reklamowej Budowia

23/02/2015

Sieć reklamy internetowej Budowia, skupiająca największe polskie witryny i portale o tematyce budowlanej i wnętrzarskiej powiększyła swój zespół.

Większy zespół sieci reklamowej Budowia

Silniejsza Budowia działać będzie pod nowym kierownictwem - dyrektorem zarządzającym został Paweł Petkowicz.
Wprowadzone zmiany ugruntowują pozycję Budowii jako największego w Polsce zespołu handlowego, oferującego klientom branżowym kompleksowe rozwiązania w zakresie marketingu online – od kampanii zasięgowych, przez narzędzia merytoryczne, reklamę video, content marketing, SEM/SEO, performance, aż po łączenie oferty internetowej z innymi mediami.
Oferta Budowii w portfolio sieci reklamowej IDMnet obejmuje 62 serwisy internetowe o tematyce budowlano-wnętrzarskiej i o łącznym zasięgu ponad 5,5 mln Real Users wg Megapanelu.
Nowa Budowia będzie realizować działania sprzedażowe poprzez aktywny kontakt z klientami końcowymi oraz domami mediowymi. Obecnie zespół Budowii liczy 12 osób. Zastępcą dyrektora zarządzającego jest Ewa Gruszka (Head of Budowia). Współpracę z domami mediowymi koordynuje Marta Dudzińska (Digital Group Account Manager).
Budowia to tematyczna sieć sprzedaży internetowej, wchodząca w skład Grupy ZPR Media (Grupę tworzą m.in. spółki ZPR Media, Time, IDMnet).
 

Kontakt

Biuro prasowe

Monika Polewska
mpolewska@grupazpr.pl
tel. 22 516 47 50

Róża Adamcio
radamcio@grupazpr.pl
tel. 22 516 47 05